بث الماتشات لكل الشبكة بدون تقطيع نهائيا

ads

السلام عليكم اعضاء وزوار مدونة ميكروتيك العرب

اليوم ماتش غانا ومصر...ماليش فى الرياضة اوى بس اعرف انه ماتش مهم جدا جدا..

خطرت فى بالى فكرة للى معندوش ريسيفر ولا كارت الدش وعاوز  القنوات  دى

مع برنامجين فقط هاتقدر تعمل اللى فى الفيديو...

وطبعا لازم صفحة هوتسبوت او اى صفحة تدعم تشغيل الفلاش ميديا بلاير

كنت اعلنت عن صفحة مدفوعة فى الموضوع ده

معاينة


وطبعا لا انا ولا حد منكم يقدر يعترض عن ان الصفحة دى مدفوعة لان ده مش مجهودى ده مجهود شخص اخر وانا عرضته

عليكم..والشخص ده مليار فى ال 100 حقه انه ياخد نظير تعبه...غير ان الصفحة بتحتاجه فى التركيب اول مرة علشان يفهمك

القنوات والشات يتعملوا ازاى...

المهم دور على اى صفحة بتشغل فلاش ميديا بلاير ونفذ الطريقة اللى انا عملتها لك دى فى الفيديو...

البرنامج اللى فى الفيديو هو بتاع الجزيرة اللى انا اعلنت عنه


ads

إذا أعجبك محتوى موقع ميكروتيك العرب اتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...